Det blir inte så ofta...

Känns som att det var evigheter sen jag ägnade någon som helst uppmärksamhet till den här bloggen. Har haft seriös funderinga på att lägga ner den, men samtidigt känns det ganska bra att få skriva av sig lite. Det blir ju faktiskt som en sorts terapi. Så ni kommer nog få leva med att det inte kommer upp ett inlägg om dagen, kanske inte ens ett i veckan.

Mitt hem börjar kännas som ett riktigt hem igen, de enda som saknas nu är ett köksbord och några stolar. Har redan tittat ut vilket bord och vilja stolar jag vill ha men just nu finns inte ekonomin till det, hade ju tyvärr obetald semester så de sparade kronorna jag hade tänkt shoppa för har gått till räkningar och annat tråkigt. Såg dock ett annat bord med stolar till grymt pris i ett reklamblad idag, så imorgon ska jag försöka ta mig dit och titta på det. Ser det bra ut så blir jag med köksbord imorgon. Kan ju alltid köpa de andra senare när ekonomin finns.

När det gäller jobbet så börjar jag verkligen känna mig varm i kläderna, allt börjar rulla på bra, dock är jag inte gjord för att gå upp så tidigt som det blir vissa dagar... men men, kanske vänjer mig med det också! Hoppas bara att det nya svajet på finansmarknaden inte ska drabba oss så speciellt hårt, vill inte vara med om samma visa en gång till.

Så där, är ju som sagt lite ringrostig men lyckade iaf få till ett inlägg!

// Mr T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0