en eftermiddag i sthlm

är faktiskt inte frustrerad över regnet som faller idag, inte än iaf eftersom jag jobbar hemma idag, det får dock gärna bli uppehåll till kvällen.

När jag å gubben var färdiga med gårdagens kundbesök var klockan bara halv tolv, vilket ledde till att jag hade en ledig eftermiddag i Stockholm. Efter en god lunch så satte shopping suget in, skattepengarna trillade ju in för ett tag sen så... Höll mig ganska mycket i skinnet iaf, blev en skjorta och fyra böcker. Kände att jag behöver något annat att läsa på semestern än kurslitteraturen i ellära...



Hade bara tänkt köpa "Snacka Snyggt" men men... så kan de gå!

Fredagar är bra arbetsdagar eftersom det oftast bara blir jobb fram till lunch, än så länge iaf. Men eftermiddagen kommer spenderas med att få ordning på all min utrustning för i morgonbitti är det åter dags att dra på sig uniformen. Det var sjukt längesedan, så jag är ganska taggad och ser fram emot de.

Nu är det dags att ringa några jobbsamtal, äta lunch sen ska stridsvästen kittas!!!

// Mr T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0