inte så ofta

som jag skriver här märker jag. Har fullt upp med jobb och annat. Nu är det klart att jag har fått en "fast anställning" känns riktigt bra. Ska bara försöka komma överens med chefen om ny lön nu. Jag har lämnat mitt löneanspråk så nu väntar jag bara på hans motbud.

Måste säga att jag är på oförskämt bra humör i dag, trots att det är måndag. Förstår inte hur det gått till.

Var på fotomässan i Älvsjö igår och vid såna tillfällen önskar man att man hade onödigt mycket pengar, fanns så mycket roligt.

Känner att det är hög att ta tag i mitt liv på allvar. Har nu satt upp några nya mål, både för mitt privatliv och yrkesliv. Tänker inte avslöja vad det är än men det är inget revolutionerande eller jätte stort. Det är ju liksom meningen med ett mål att det ska vara realistiskt.

Förhoppningsvis kommer jag bli mer aktiv här också, men lovar inget.

// Mr T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0