Kalla fötter...

Nej det beror inte på den extrema vinterkylan vi har nu hehe utan tänkte mer i relationssammanhang. Vet inte om det beror på att man gått på så många nitar och minor tidigare som gör att man nästan letar efter fel. Finns en tjej som jag träffat ett tag nu, men upptäcker fler och fler "fel" för varje gång vi ses. Och om jag tänker efter så är det bara små skitsaker som jag stör mig på. Bara en sån sak som att ta en powerwalk med henne är omöjligt då hon går så långsamt, jag vill ha lite tempo när man går, vill vara svettig när man kommer hem, få upp lite flås. Sexet tycker jag är ganska dåligt också, hon tar inga som helst initiativ eller visar så speciellt mycket inlevelse eller lust.

Det finns mer "fel" än detta, men jag börjar nu seriöst tvivla på om vi ska fortsätta att träffas på de sätt som vi nu gjort den sista tiden. Tycker ju om henne, men skulle nog aldrig stå ut med hennes "fel" måste nog försöka avsluta detta snart.

Blir man mer och mer kräsen ju äldre man blir???

Ska bara se till att avsluta detta så snyggt som möjligt då jag är vän med hennes bror, hmm så här i efterhand var det kanske inte så smart att börja träffa henne...

Att det ska vara så svårt när det kommer till relationer, alltid är det nått som saknas eller blir fel. Vid dessa tillfällen saknar jag nästan mitt KK. Helt underbart sex, mycket och ofta. Men även där så blev det tillslut fel när hon började få mer känslor för mig.

Jag som trodde att jag skulle ha familj barn innan jag fyllde 25... kanske får sikta på 35 istället...

// Mr T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0