Övertrött???

Känner mig bra snurrig i skallen med lätt huvudvärk. Kan inte skylla på att det varit fest, för de har det inte varit. Orsaken heter jobb, mycket jobb, mycket jobb med tidiga avfärder och långa dagar. Snart helg, som jag längtar.

Borde ta det lugnt i helgen och vila upp mig för den kommande arbetsveckan men känner för att festa till det riktigt ordentligt, bara få släppa loss, bara för en kväll... Får se hur det blir med den saken.

Klockan är inte ens halv tio och jag ligger redan nyduschad i sängen, snart dags att stänga de blå ;) lite irriterad dock på paret vägg i vägg med mig. Tycker inte att det är speciellt roligt att lyssna på när dem har sex och jag ligger här i min ensamhet, verkligen inte roligt en kväll som denna när man själv är sugen... Inte ok!!!

Förövrigt tycker jag att navelludd är bra onödigt. God natt!

// Mr T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0