inte nöjd...

Kan säga att jag är lite smått upprörd just nu... Efter ha haft en riktigt trevlig helg med fest och vänner så bjöd den här måndagen mest på tråkigheter.

Dels har vi min rygg som bråkar. Jag gjorde ju en pensionärs vurpa på dagen i lördags. Hala strumpor var ingen bra kombination med parkettgolvet i mitt vardagsrum. Hade lite bråttom för jag skulle iväg och helt plötsligt glider den foten jag har har vikten på och jag ligger raklång i luften en kort stund innan jag landar på höften och knät. Trots att det går väldigt så hinner jag tänka att det här kommer göra ont. Fallet resulterade i ett skapligt blåmärke och smärta i höften och ett väldigt svullet knä. Igår började jag känna av värk i ryggen och idag är det mycket värre. Får se hur det känns imorgon annars måste jag nog gå till läkaren...

Som att det inte var nog med ryggen så är det massa skit på jobbet också. Funderar allvarligt på att söka nytt, trots att jag har ett jobb som jag egentligen trivs med. Vi har fått veta att orderingången inte varit så bra på sista tiden och att vi därför måste tänka på alla utgifter och spara där det går. Det är helt förståeligt och jag ser inga problem med det. Tex så lägger vi bara aktiviteter hos våra högprioriterade kunder. So far so good!

Men nu kom det ett mail från ekonomiansvarige på eftermiddagen att vi själva kommer få stå för 40% av våra telefonkostnader. HELT FEL tycker jag. Telefonen använder jag för att kunna göra mitt jobb. Det hade varit en sak om jag använde telefonen även för privata samtal men när det är en ren arbetstelefon tycker jag inte att det är rätt att betala för den. Blev riktigt arg när jag läste mailet.

Dessutom använder jag fortfarande min privata dator för att sköta jobbet, har varit anställd lite drygt 3 månader och har fortfarande inte fått någon tjänstedator. Samma sak när det gäller internet och skrivare...

Så om någon har ett tips på något företag som behöver en säljare så hojta gärna till.

// Mr T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0