ljuspunkter...

det finns faktiskt ljuspunkter även på en mörk himmel. Den mörka himmelen i de här fallet är min jobbsituation. Vi har ju ganska stränga sparkrav på oss som kommer ligga året ut som det verkar, sen är det nytt år och ny "snällare" budget. Visst for tankarna genom skallen att det kanske var dags att leta nytt igen eftersom jag inte känner mig så speciellt säker då jag fortfarande har provanställning.

Men igår fick jag lite gladare besked. Träffade nämligen min försäljningschef en sväng, han hade åkt upp till sthlm från götet för ett kundbesök, och han och övriga i ledningen tycker att jag gör ett bra jobb, är framåt, har vettiga tankar och ider, samt att jag är omtyckt av många kunder, trots att jag bara jobbat ca 4 månader. Kan säga att mitt självförtroende tog flera steg uppåt!!! Dessutom fick jag veta att förmodligen kommer att bli erbjuden en fast tjänst!!!  Inget är officiellt än men det lutar åt att det blir så!

Sjukt glad just nu!!!

// Mr T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0