Pang pang...

Har spenderat hela morgonen och förmiddagen på skjutbanan idag. Det var riktigt kul att få komma ut och skjuta skarpt igen, har nog inte skjutit på bana på ca 2 år... och som när det gäller all form av träning så är det färskvara. Vilket märkets ganska tydligt de första övningarna. Men trots att man var lite ringrostig så var man inte helt värdelös iaf.

Jag kan tycka att det i längden blir ganska träligt att bara ligga och nöta men man måste göra det för att kunna förbättra sig. Vilket jag måste säga att tycker jag gjort!

Missade att ta med kameran idag men hittade en bild från en övning förra året. Inte jag på bilden men jag som fotograf och idag var det inte PSG90 vi sköt med utan våra vanliga Ak4:or



// Mr T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0